Saturday, June 4, 2011

Bunga Telur 2

Assalammualaikum.

Lama sudah blog ini ditinggalkan. Banyak betul persediaan yang perlu dibuat. Kejap saja rasanya dah tinggal tambahtolak sebulan. Takutnya saya~ hee~

Ok. Entri baru pasal bunga telur lagi. Tapi bukan bunga telur yang sama. Jeng~ jeng~ jeng~!!!
Yang untuk bunga pahar tu alhamdulillah sudah pun siap 100 batang.
Yang baru ni akan diberi semasa majlis pernikahan saya pada 22 Julai nanti.

Nak rahsia, dah tak jadi rahsia sangat pula. Hehe. Meh la tatap design bunga telur saya yang tak seberapa. Modal untuk sebatang hanya Rm0.50 SAHAJA! Saya akan cuba buat untuk 100 batang juga.

Doakan saya berjaya! =)




P.s : Agaknya dah boleh buka bisnes buat bunga telur tak? =P


2 comments:

  1. fatin keje ngn ko boleh x ?? buat bnga telor..haha~~

    ReplyDelete
  2. boleh boleh. upah 50sen 1 batang IF siap dengan lengkapnya. =)

    ReplyDelete